torsdag 28 oktober 2010

Jag har fortfarande konserten i kärt minne och lever på upplevelsen ett tag till.

När jag kom hem idag kopplade jag på en slang till kranen på utsidan av huset och lät vattnet spola ner i dräneringen några timmar. Vattnet smakade mycket bättre efter det. Ingen smak av svavelväte och knappt en förnimbar smak av järn. Det är fullt drickbart efter spolningen och det är intressant och bådar gott för framtiden.

Nu har jag haft en TV-kväll med mig själv. Jag har tittat i genom en del avsnitt av TV-serier som jag börjat följa. "Bonde söker fru", "Äntligen hemma" och "Robinson". I morgon ska jag titta på "Starke man" och "Lite sällskap". Förhoppningsvis ska Felix och jag iväg och titta på en möjlig ny familjemedlem också.
En liten kattflicka som kanske ska leva sitt liv med oss här i kapellet.

Inga kommentarer: