fredag 30 augusti 2024

Service

Bilen till service och lånebil hem för att arbeta igen.


En Ford Cmax. Har aldrig sett en sådan förut. Det är ju så trevligt med automatlåda.


Igår provkörde jag en KIA Picanto igen. Även den med automatlåda.

Det får bli en sådan. Ska diskutera finansiering med mera till veckan.


Jag och Psykolog-Anders var i Örebro och såg Jojje Wadenius och Cleobandet på ett ställe som hette Makeriet. Trevligt ställe och trevlig fusion-jazz. Tyvärr spelade han inget från Made in Sweden-tiden.

En förvirrad kanadagås attackerade sin egen spegelbild i ett skyltfönster på stan. En ganska märklig syn. 

Jag fick resten av kurslitteraturen idag också.


Plus en hel hoper andra böcker.

Tyvärr verkar inte ögondropparna längre. Jag var ju så glad när jag började använda dem. Jag har haft svårt att jobba vid datorn idag igen p gr a skumsynen. Jag ska ringa 1177 på måndag.

Inga kommentarer: