lördag 1 januari 2011

Idag har jag inte varit ute på hela dagen. Vaknade 8:30 och var pigg. Det blev tidigt i säng i går och inte särskilt många öl. Lyssnade på musik hela kvällen och ringde min tyska far och önskade gott nytt.

Ikväll sitter jag i soffan med kandelabern, öl och musik igen. Jag har också lagt upp en ny blogg inför New York-resan 2011. Till höger i fönstret finns länken till denna. Jag har ännu bara skrivit en kort inledning där. Denna gång har jag även en räknare så jag ser hur många som är inne och tittar. Jag har förstått att jag har trogna New York-följare när jag är där och det är jätteroligt.

Felix ringde nyss och sa godnatt. Jag blir uppe en liten stund till och ser fram emot morgondagens lödningar nere i verkstaden och ett kärt besök av Miss Gillette mot kvällningen.

3 kommentarer:

Lars G sa...

Det går inte att skriva kommentarer till din New York 2011-blogg

NAGS sa...

Gott nytt Eddie!

Eddie sa...

Oj då Lars G. Ska fixa det ikväll.