torsdag 2 mars 2023

Hemmadag med småbestyr

Åh vad gott jag somnade och sov i natt. Vaknade och kände i benen att jag gått mycket de två senaste dagarna så nu ska det bli skönt att ha en vilodag innan en ny utflykt imorgon.

4 grader på morgonen. Fortfarande alltså väldigt kallt här men till veckan ska det bli varmare. Skönt för Micke och Karin som kommer ner i natt. Jag själv åker ju till Sverige på måndag tyvärr. Jag kommer ändå hinna att träffa dem en kortis men jag vet inte när ännu.

Köpte ett litet cafébord till baksidan och dynor till de nya stolarna. Nu har jag två sittplatser.


Dagtid i solen.


Kvällstid i solen.


Sedan blandade jag till en romgrogg och sörplade i mig i eftermiddagssolen. Pressad citron, rörsocker, mörk rom och vatten med några isbitar. Enkelt och gott.

Inga kommentarer: