onsdag 8 mars 2023

Uppdämt behov

Idag kom första laddningen böcker från Adlibris. Nästa laddning kommer om några dagar. 


Lite blandat smågodis. Några titlar jag föll för på årets rea också.

Med nästa bokleverans har jag tryggat min litteratur för en tid framöver.

Jag beställde lite grejer på Amazon i går kväll också. Nu är det bara att vänta igen.

Felix kom hit till kvällen och tittade på första avsnittet av dejtingprogrammet "Min mamma, din pappa" på TV4. En serie vi ska försöka följa. Felix och jag var på vippen att bli med i det programmet men vi drog oss ur innan castingen. Det är ändå trevligt att titta på och fundera på hur vi skulle tänkt i de olika situationerna. 

Idag har jag också tagit upp mitt problem med min för dåliga datorkapacitet med IT-avdelningen och jag har beställt en ny jobbdator.

Felix fick med sig några chipspåsar jag köpt i Spanien.

Inga kommentarer: