lördag 18 mars 2023

Hemmakväll lördag

Jag la mig jättetidigt igår och vaknade 05:30 idag och gick upp. 09:30 åkte jag till XXL i Välsviken och köpte ett par lätta vandringskängor jag ska ha i Spanien.


Fina.

Igår fick jag också min nya dator så nu kan jag redigera film igen. Och det gjorde jag också ikväll. Jag redigerade klart "Självförsörjande på snus - Del 2 Fröer". Ett teoripass om fröer som jag sedan lade upp på "tuben". Jag förberedde mig sedan för att filma "Självförsörjande på snus - Del 3 Sådd". Jag sådde ju redan den 7 mars och de fröerna har redan grott men jag gör om själva sådden igen bara för att dokumentera momentet. Då kan jag ju också avsluta den filmen med hur det ser ut när det grott.

Filmen finns här.

Jag målade färdigt de sista 6 miniatyrerna i serien "Förundran".


Här ligger alla förutom två som jag redan gett bort.

Jag redigerade min film från Alicante också. Den ska läggas upp imorgon.

Sedan blev det att titta ikapp lite TV från veckan som varit.

Inga kommentarer: