fredag 31 mars 2023

2022

Idag kom utskriften av alla blogginlägg från 2022.


Samlingen utökades och omfattar nu 14 år av dokumentation och tankar under mina vardagar och extraordinära händelser i mitt liv.


Undrar om Felix kommer att läsa alltihop sedan en gång?


Mitt i veckan vände årstiden och det blev vinter igen. -10 på nätterna och lite dagsmeja på dagarna. I Torrevieja vände det också men från vinter till sommar. 30 grader varmt helt plötsligt.

Jag jobbar och jobbar. Försöker förstå "Sharepoint" men jag börjar tro att tiden för inlärning i eddiehjärnan är över. Jag kan inte begripa hur sharepoint är uppbyggt hur många youtubeklipp jag än tittar på.


Målar en del. Men går knappt ut längre i snön. Måtte det bli vår snart så jag kan börja förbereda tobakslandet ute. Just nu finns det inte ens något att blogga om. En transportsträcka bara. 


Läser, sover och tittar på TV på fritiden. Pratar inte med någon förutom Felix nästan. Längtar ner till lägenheten.

Inga kommentarer: