måndag 21 februari 2022

Ångest

Jag skottade gården i eftermiddag. En granne kom förbi med fyrhjuling och skottade rent bakom min bil men det var mycket kvar ändå. När jag skottat klart fick jag en fruktansvärd andnöd. Jag fick inte luft. Varje andetag jag tog räckte inte på långt när till för att syresätta mig. Jag blev livrädd. Trots att jag andades så mycket jag kunde så räckte det inte till. Jag skulle ha delat upp jobbet och tagit en paus.

Nu börjar det rätta till sig men jag är fortfarande väldigt tagen. Har lite ångest och känner mig sorgsen på något vis. En hemsk upplevelse.

Idag bokade jag om min hemresa från Spanien i alla fall så vistelsen blir två veckor istället för en. Och gjorde klart med internetinstallation den 25 mars. Jag förde också över 98 500 € till mitt konto i Spanien. Jag fick hjälp av Nordea att göra det men nu finns pengarna där.

Inga kommentarer: