fredag 4 februari 2022

Felixfredag

Ännu en arbetsvecka till ända. Felix kom ikväll och vi hade en sittning där vi gjorde upp lite planer för framtiden. Jag har längtat efter honom ett tag nu. 


Jag bjöd honom på två Likör43-shots och vi kollade lite bilder från Torrevieja från min resa dit i jul. Varm blåbärssoppa och vispgrädde. Vi testade varm nyponsoppa och grädde också.


Gräddmustasch.

Jag visade också lite ur en film någon gjort där man rör sig utefter strandpromenaden i Torrevieja

Jag fick en fjärrutlösare till kameran från Amazon idag. Igår beställde jag också ett nytt rejälare kamerastativ.

I helgen ska jag röja lite här hemma för att mina cirkeldeltagare ska finna sig tillrätta när snuscirkeln startar på tisdag kväll. Det blir en del förberedelser för min del. Jag ska ställa fram all utrustning så de får gå runt till olika stationer i prediksalen och bekanta sig med sakerna. Kanske fotografera för deras minnes skull.

Inga kommentarer: