lördag 13 november 2021

Soffan

Soffan nästan hela dagen. Resten av dagen i sängen. Hosta men fortfarande på rätt väg. Idag tog jag en liten bit lakrits och tyckte att jag kände lite smak.

Jag startade upp min gamla skanner från 2007 och tänkte skanna in några gamla bilder men det gick inte. Det verkade som om det inte gick att få till några bra drivrutiner. Felix har varit med på "Öppet hus" på Brogårdsgymnasiet idag som en av representanterna för NA. Jag har dåligt med energi fortfarande men sov jättegott i natt.

På kvällen när jag tog ett par mackor tyckte jag att jag kände lite smak igen. Makrill i tomat.

Trots det känner jag mig lite modstulen. Det är nog bara att låta tiden gå så tror jag det blir bättre av sig självt. Imorgon kan jag gå ut igen och ska ta en sväng till Maxi.


Inga kommentarer: