tisdag 8 mars 2022

Min adress

Jag har ju fått ett antal handlingar och dokument som berör min lägenhet i Spanien. Alla handlingar har olika adresser och jag blir inte klok på vilken av dem som gäller. Jag skrev till en FB-grupp som finns i området där jag köpt. Jag frågade vad min adress kommer att bli och då fick jag följande adress av en som bor där:

Eddie Persson, No 18, Phase 2, Club Salino, Calle los Tortales, Torretta 111, Torrevieja 03184

På köpekontraktet står det:

Don Eddie Persson, C El Hondo 3, Esc. 2 pb 18 res, Salino fase II, 03184 Torrevieja, Alicante

Här kommer ett par andra alternativ jag fått till mig:

Eddie Persson, Usb. El Hondo, Residencial Salino, Fase II, Pta 18, 03184 Torrevieja, Alicante

Eddie Persson, c/ Las Tortolas, s/n urbanizacion Club Salino, Fase II bajo no 18, Torrevieja 03184, Comunitat Valenciana

Eddie Persson, Ur Hondo el 3, Es:2, Pt 18, S-16, AM-3 Salino Fase II, 03184 Torrevieja, Alicante

Eddie Persson, Urb El Honde, Residencial Salini, Phase II, pta 18, Torrevieja

Den här adressen är den enda som "Amazon.es" accepterar:

Eddie Persson, Lloc Urbanizacion residencial Club Salino, No18, Phase 2, Las Torretas, Valencia 03184

Med anledning av gårdagens blogginlägg om att organisationer stjäl våra symboler, hörde jag på morgonen att Putin och hans anhängare använder symbolen "Z". Ett stort vitt Z är målat på deras militärfordon bl a.


Min jobbdator från HP tycks vara inblandad i militärkampanjen mot Ukraina.


Idag fick jag ett svampodlingskit som jag beställt. Jag ska odla lite i sommar har jag tänkt. Valet av svampsort föll på Kungsmussling. En bastant matsvamp. Jag beställde kittet från Svamphuset.

Inga kommentarer: