fredag 27 augusti 2010

Idag har det varit en lång dag hittills. Vi har varit tillsammans med belgiska livsmedelsinspektörer hela dagen och det har varit en mycket intressant dag. Men först lite om gårdagskvällen.

Vi gick iväg till ett ställe för att äta. Jag minns inte vad det hette nu men det var väldigt trivsamt. Här har jag fått en hatt av en kollega. Alla karlar i församlingen fick varsin hatt och damerna fick varsin ros. Jag beställde in en av mina favoriträtter, Moules marinier. Musslor kokta i vitt vin med selleri och lite annat. Sedan drog vi vidare till en liten pub där det spelades sydamerikansk musik. En trio spelade bossanovamusik och jag kunde inte låta bli att dansa. Jag dansade hela kvällen och fick till slut med mig andra upp. Jag och mina vänner blev inbjudna till en stor privat fest på lördag. Ett bröllop om jag inte minns fel. Bandet skulle spela där då. Vi får se om vi går dit. Vi lullade hemåt vid tvåtiden så denna dag var lite seg i början.

Internet är så segt så jag kan inte blogga just nu. Hoppas det löser sig. Jag får återkomma annars.

Inga kommentarer: