måndag 2 augusti 2010

Jag har trasslat lite med mitt bredband. Jag har ju sagt upp mina mellanhavanden med Com Hem och har nu skaffat Telias mobila bredband. Detta har jag tillgång till nu innan bredbandet startas upp i kapellet. Mitt hemtelefonabonnemang är också avslutat (0550-661076) så det kan man ta bort ur sina telefonböcker. Jag kommer bara att ha mobiltelefon i kapellet.

Igår var jag uppe i kapellet hela dagen och rev golv i apparatrummet. Jag stöttade också upp väggar som kan behöva stöd när jag börjar såga av golvreglarna. Jag blev dock lite harig när jag skulle sätta tigersågen i första bjälken och ringde snickaren. Jag vill gärna att han tittar en gång till så jag inte gör något dumt. Jag vill ju helst inte ha ett helt kapell över mig när jag ligger därunder och sågar. Det är lite otrevligt att jobba ensam med sådana grejer. Jag har dock annat jag kan göra fram tills dess att snickaren kan komma och titta.

Besöksräknaren har också passerat 40 000!

Inga kommentarer: