tisdag 17 augusti 2010

Igår kväll efter att jag gjort dagens blogginlägg upphörde mitt abonnemang att fungera. Jag hade tydligen "surfat" upp min tilldelade datamängd så nu sitter jag utan uppkoppling igen. Jag fick heller inget förslag om hur jag ska kunna köpa mer surf. Det bliv bara stopp och jag fick besked via sms att jag förbrukat min mängd. För ett kunna göra blogginlägg på ett vettigt sätt måste jag nu sätta upp nätverket i kapellet. Jag ska försöka ikväll men det finns risk att jag kommer få svårt att uppdatera bloggen de närmaste dagarna. Bara så ni vet.

Ikväll ska jag i alla fall upp och slipa spackel sedan igår och spackla en ny omgång. Jag ska också borra mig igenom några reglar i det nya bjälklaget där jag ska dra golvvärmeslang in till de andra rummen på nedervåningen. Ska också förbereda för en slanggenomföring för varm- och kallvatten till kök och badrum på nedervåningen. Det gällar att göra alla genomföringar nu eftersom det blir besvärligare när det sedan ligger klinker på golvet.

Inga kommentarer: