tisdag 17 augusti 2010

Nu bloggar jag från kapellet. Jag fick igång nätverket men nu har jag ingen "navelsträng" till kameran så jag kan inte lägga upp bilder. Jag har gjort det jag föresatte mig men jag har inte kunnat spackla en andra gång. Där gårdagens spackel var tjockt hade det ännu inte stelnat. Jag får vänta tills imorgon. Borrade hål genom reglar för golvvärmeslingor också och tog upp hål i blindbotten för varm- och kallvatten till kök och badrum nere. Jag ska mäta väggytorna ikväll så jag kan köpa väv till väggarna. Sedan blir det dags att välja kulör till väggarna. Det blir lite roligt.

2 kommentarer:

Håkan Johansson sa...

Nu är det på gång på riktigt får jag lov att säga. Fattar inte hur du hinner med att jobba också. Jag är djupt imponerad av dina framsteg i kapellrenoveringen.

Eddie sa...

Jag gör tre olika saker i livet just nu (när jag inte har Felix då). Jobbar på mitt ordinarie jobb, renoverar ett kapell och sover. Allt annat är nedprioriterat nu. Lite socialt umgänge med Jörgen och de gäster som droppar in i kapellet blir det förstås.