måndag 11 juli 2022

Hemma igen

Ingen mottagningskommitté av Sivan. Det var lite dåligt kan jag tycka. 

Vi reste tidigt från Spanien och kom hem till Kristinehamn tidigt. 


Mina tofflor står startklara för nästa vistelse.



I god tid på flygplatsen men väldigt trötta.






Det var en vacker morgon i Alicante.


Flighten gick bra.


Det var inte riktigt lika vackert i Västerås.

Skönt att hemresan är gjord och ikväll ska jag ta några pilsner eftersom jag varit så sparsam med det under semesterveckan. Det smakar inte lika gott i Spanien. Öl är godast inomhus i kapellet när man får sitta ensam i bara kalsongerna och det ska vara Norrlands guld 3,5.

Jag gick in till grannen i kvällningen och hämtade min post också. 


Två böcker som jag ser fram emot. Det är även ytterligare böcker på väg.

Två huvudbonader. 


En solhatt och en liten luva i "bufftyg". 


Luvan blir fin i höst. Det har blivit roligt med huvudbonader plötsligt när inte håret är i vägen.

Tidig kväll.

Inga kommentarer: