lördag 15 juli 2023

Seg, varm lördag


En actionbild från gårdagen som inte kom med i det tidigare blogginlägget.

Felix hängde på ett gäng vidare ut på krogar nere i stan efter vi avslutat hos "Lille svensken". Jag har fått en tillräcklig dos av stimmig miljö så jag åkte hem och la mig. Felix kom hem runt kl 01 och jag vaknade och hade svårt för att somna om igen efter det. De hade haft det roligt i alla fall. Tillräckligt roligt för att Felix skulle vara riktigt seg på morgonen. Han upptäckte en kackerlacka i hallen på morgonen som jag slog ihjäl.

Idag skulle också kylskåpet levereras och de första timmarna på förmiddagen gick åt till att vänta på besked om klockslag för leveransen. Innan dess fanns det inte så mycket vi kunde göra mer än att äta frukost och vänta.

Jag orkade inte sitta och titta på telefonen utan drog iväg på scootern till Carrefour och frågade efter kylen. Den kommer tydligen på måndag...

Vi badade och solade i någon timma och tog därefter lunch här hemma. Sedan tog vi lite siesta. 


När vi ånyo tagit ett dopp i poolen tog vi en taxi till köpcentret La Zenia boulevard. 


Ett måste under Felix vistelse. Notera att Felix fortfarande har sina gamla solglasögon på bilden. De han köpte när han gick i 8:an.


Vi gick i klädaffärer och Felix köpte några t-tröjor.


Det blev mat på Lizarran idag igen.


Felix hade bättre utsikt än jag.


Här sitter Felix med sina nya Oakleyglajjor.


En selfie kostade han på sig också där även pappa fick vara med i bakgrunden.


Det blev buss hem och jag köpte på mig lite indiska kryddor när vi stannade till och bytte buss.

När vi kom hem tog vi ett kvällsdopp innan vi avslutade dagen med blogg och läsning.

Inga kommentarer: