tisdag 4 juli 2023

Semester

Vaknade tidigt men tvingade mig att ligga kvar. Sängen är underbar men samtidigt är jag ivrig att komma upp. Jag hade fått flera nya myggbett på natten. Sov utan fläkt.


Jag fortsätter att flaga och snart är hela hudkostymen utbytt. När jag käkat frukost och tagit ett dopp åkte jag ner till motorcykelaffären. Imorgon är det ett år på dagen som jag köpte den. Nu är det dags för service. Jag fick tid imorgon redan. Jag åkte hem direkt igen och lade mig och läste i sängen.

Till lunch startade jag grillen. Jag är tvungen att öva lite på att grilla tills Felix kommer. Det blåste så väldigt så jag flyttade grillen till baksidan.


Jag utnyttjar fortfarande inte hela grillbotten.


Fyra små chorizo blev det.

Jag la mig och läste igen sedan. Och badade ett par gånger. Det är för varmt att ligga i solen. Runt kl 16 går det att ligga och slumra lite i solen om man täcker huvudet. Det hände inte så mycket mer idag.

Inga kommentarer: