onsdag 12 januari 2022

Tisdagarna med Morrie

Idag kom det mer böcker. Bl a ett boktips som jag fick av tjejen jag höll min beskyddande hand över under flygningen från Alicante till Stockholm. Ett sådant boktips tar jag på fullaste allvar.


Hon tipsade om boken "Tisdagarna med Morrie" så jag sökte upp den på Tradera och köpte ytterligare två titlar av samma författare. Dum som jag är tycker jag att frakten blir mindre om jag beställer fler böcker från samma säljare. Totalkostnaden blir givetvis större.

Jag gjorde också en ny omgång av "Kapellets superdelikata djurchips" med hjälp av den odugliga skärmaskinen. Nu har jag lärt mig lite hur jag måste göra för att få ett bra resultat.

Här ligger de för lufttorkning.

Jag hade ett jättebra möte idag i Teams också. Alla möten blir inte riktigt lika bra men det här kommer jag att minnas. Det är svårt att peka på vad som egentligen gjorde att detta möte skiljde sig från andra. Men det var riktigt bra och givande.

 

Inga kommentarer: