lördag 11 juni 2022

Ännu en dag i studentfirandets tecken

Jag tog en herrans massa bilder på Felix med vänner på hembygdsgården. Jag fick till några riktigt fina bilder men inte på Felix tyvärr. Halvbra bilder fick jag till på honom däremot.


Denna duger men man kunde beskära den lite så det bara blev Felix och Sara kvar.


Den här blev nog bättre förresten. Smaksak.


Denna blev väl också helt ok.


Den finaste bilden jag lyckades ta var på Sara och hennes syster.


På väg in på studentbalen.


På balkongen.

Sedan åkte jag hem. Det var fantastiskt bra väder idag. Soligt och varmt och nu i och med balen är partyt över och allt går tillbaka till en vardag. En stor omställning för studenterna förstås.


Jag var tvungen att smygta en bild på en liten flicka med ett underbart hår också.


Inga kommentarer: