torsdag 2 juni 2022

Boksläpp!

Nu går det att beställa boken. 


Hittills bara på BoD.bokshop men den kommer snart på Adlibris, Bokus, Amazon, m fl. Er lokala bokhandlare kan också beställa den. T o m ert bibliotek.

Åh vad roligt det var att få se den till försäljning. Ni är ganska många som beställt den av mig redan också. Jag har några exemplar som inte är tingade. Hos mig kostar de 230 kr + ev frakt och då ingår ett bokmärke också. Jag skriver och signerar om ni vill vid avhämtandet eller innan jag fraktar. Betalning ske helst via Swish i samband med överlämnandet.

Det kanske tar två veckor innan jag får mina ex men det går inte fortare om ni beställer någon annanstans.

Maila kapellet(at)yahoo.se om ni vill beställa eller skriv i gruppen "Allt det vackra jag har i min hjärna" på Facebook.


Idag satte jag upp mitt gamla hår på uthusväggen. Jag ser att talgoxarna är här och plockar katthår från Sivan på dynan på soffan på altanen. Här får de hår så det räcker.

Inga kommentarer: