måndag 14 november 2022

Smärtorna förvärras

Jag får verkligen bita ihop för att kunna sitta vid datorn och arbeta. Imorgon ska jag sätta mig in i hur det är att diktera i Word. Jag har testat det lite förut och det funkar faktiskt ganska bra. Om jag lyckas få lite snits på det kanske jag kan slippa att sjukskriva mig sista tiden innan min resa. 

Jag har flera möten innan jag åker. Det är inga problem däremot. Att hålla möten går hur bra som helst eftersom jag inte skriver då. Men minnesanteckningarna efteråt blir smärtsamma. Jag har minnesanteckningar att skriva från miljöchefsträffen i fredags men sedan är det nog inga mer innan jag åker. På fredag har jag semester och ska stå i Karlstad med mina böcker hela dagen. Likaså lördag. Nästa vecka ska jag på tjänsteresa en sväng och det går det också. Det värsta är att hantera tangentbordet vilket inte går särskilt långa stunder. Och sömnen är obefintlig eller orolig. Jag kan bara ligga i en ställning och därifrån kan jag inte vända mig.


Inga kommentarer: