söndag 15 januari 2023

Sällskap i Spanien

Nu är det klart. Felix kommer ner 12 nätter till Spanien i sommar när jag är där. Vi åker hem tillsammans den 24 juli igen. Det blir riktigt trevligt. Varsin cykel och varsina liv som kommer att gå ihop till umgänge med jämna mellanrum. Troligen flera gånger om dagen.

Igår åt jag räkor med aioli till kvällsmat. Det var de godaste räkorna jag någonsin köpt på ICA Maxi. Perfekt lättskalade och mycket rom.


Jag drack fyra burkar folköl, åt och gick sedan och lade mig. Jag orkade inte ens läsa.

Det fanns kvar så jag fick samma sak till lunch idag också. Felix kom och vi bestämde vilka datum han ska komma ner till mig i Spanien i sommar. Tyvärr var det problem med inloggningen på Nordea men imorgon ska vi betala hans resa.

Det har varit skidor på TV hela dagen och jag har tittat med ett halvt öga. Min hjärna vandrar iväg i egna tankar hela tiden så jag brukar ha svårt för att koncentrera mig på TV:n.

I kvällningen fick jag besök av en vän som jag bjöd på mat.

Inga kommentarer: