tisdag 10 januari 2023

Skrivardrömmar

Att hämta paket och installera ny teknik är nog bland det roligaste jag vet. Den 12 oktober beställde jag en laserskrivare via jobbet för att ha på mitt hemmakontor. En svart-vit laserskrivare med dubbelsidiga utskrifter och kopieringsfunktion. Den har varit restnoterad och är så fortfarande. Igår ringde jag Dustin för att höra om de har någon annan skrivare motsvarande den jag beställt som jag kan få direkt. Det börjar bli kris sedan jag tog med min privata skrivare till Spanien.

Dustin hade en som var marginellt dyrare i lager så jag beställde den igår och fick den idag.


Tänk att det kunde gå så snabbt bara för att jag ersatte min tidigare beställda med en som var 400 kr dyrare.


Här står den nu. Uppkopplad trådlöst så jag kan ha den var som helst i huset. Underbart!


Felix var här på kvällen och åt räkor med aioli och hämtade de saker jag köpt åt honom i Spanien. Gott att få sitta och prata lite över maten. Jag lärde honom också att själv göra "Pappa Eddies supergoda aioli".

Inga kommentarer: