torsdag 26 januari 2023

Tatuerarutbildning

Heldag med utbildning och 17 deltagare. Två utbildare och jag som styrde och ställde med lunch och fika med god hjälp av en inspektör från Kristinehamn. 

Alla var fantastiskt nöjda med både utbildning och lunch på Panncentralen. Men det tar på krafterna. Allt klaffade perfekt och det var intressant. Vi fick testa att tatuera på ett gummiark som föreställde mänskligt skinn. Jag gjorde mitt signum.


Hundarna förstås.

Det var ju hur lätt som helst att tatuera. Och snyggt blev det också!


Min stora resväska är packad och klar och landade på exakt 20 kg. Det är vad Ryanair tillåter. Jag ska ha en mindre incheckad väska också med ytterligare 10 kg. Det blir fortfarande mycket grejer som ska med ner. Men snart har jag allt jag behöver därnere. Det tror man alltid iofs.

Inga kommentarer: