tisdag 13 juli 2021

Böcker

Igår kväll fotograferade jag alla böcker i mina bokhyllor och gjorde en Powerpointpresentation av alla bilder. Då kan jag sitta vid datorn i lugn och ro och bara klicka fram nästa bild för att leta efter böcker. Eftersom jag då kan identifiera dem i förhållande till andra böcker är det också lättare att hitta dem genom att gå till rätt sektion direkt.


Bilderna innan sortering.

Jag öppnade den sista Finn Crisppåsen också.

Teoretiskt sett skulle det här vara den jag tyckte bäst om. Det var också därför jag sparade den till sist. Tyvärr blev det inte så. Den bästa var nog faktiskt den första, "Creamy Ranch".

Jag fortsätter med verksamhetsplanen för Miljösamverkan och går ut och skördar tobak med jämna mellanrum. En bra blandning av skrivbordsarbete under takfläkt och att stå på huvudet i en varm tobaksodling. Men det känns som om tobaken mognar otroligt mycket fortare i år. Jag måste gå tillbaka till blogginläggen från förra året för att kolla. Förra året vid den här tiden hade jag precis börjat skörda. Det kunde ske något tidigare i år.

Åskvärme.

Inga kommentarer: