torsdag 1 juli 2021

Ticket to ride

Jag kunde inte hålla mig. Jag laddade ner mitt Covidbevis fast jag inte behöver det.


Men om exakt en månad ska jag gladeligen visa upp det i tullen till Norge och sedan igen när jag checkar in på Gardemoen. Jag maskade det lite på bilden så ingen ska kunna knycka det för mig.

Jag har börjat planera min tid nere i Prag lite. Jag planerar genom att knyta ihop olika saker jag vill se så jag har ett någorlunda effektivt upplägg. Jag delar upp det i halvdagar som jag kan lägga in när jag vill. Vissa dagar kan jag göra två dagars halvdagsutflykter. Jag ska försöka att inte vara för ivrig i början. Spöregnar det anpassar jag mig efter det. Jag ska inte lida när jag är där utan bara njuta. När jag är i New York håller inte fötterna många dagar. Och i år är jag tyngre också. Det blir mer utflykter i augusti än när jag ska dit i november.

Jag hittade en jätterolig grej som jag ser fram så mycket emot så jag kanske gör det redan första kvällen. Jag kanske gör det fler gånger t o m.

Igår var Felix här på kvällen och jag kramade honom för första gången sedan pandemin började. Idag övningskörde han med sin mamma ända upp till Slädsjön i Lesjöfors. 

Inga kommentarer: