lördag 31 juli 2021

Sista pysslet

Jag åkte till Maxi imorse och tog farväl av Felix som jobbade. Sedan åkte jag till snickaren i Ölme en sista gång. Jag har gjort en tonfiskröra till Felix som han kan äta av här när jag är borta. Jag ska städa av lite häromkring innan jag lägger mig. Daniel Ståhl tog OS-guld i diskus idag och den andra svensken tog silver. 

Idag fick jag mail från Lufthansa igen där de begärde att jag skulle ladda upp mitt covid-bevis till deras site. Det gjorde jag förstås. Nu är det bara en seg transportsträcka tills jag kan påbörja min resa. Som alltid är det nervöst om jag ska höra väckarklockan imorgon eller ej. Jag ska ställa den på flera tider för säkerhets skull. 

Min väska väger 13 kg när den är fullpackad.

Nästa inlägg kommer förhoppningsvis imorgon - söndag - kväll från ett hotellrum i Prag.

Inga kommentarer: