lördag 27 januari 2024

Slö lördag

Avslutade fredagskvällen med att lägga upp 8 annonser på Tradera gällande diverse fiskeutrustning.


Epok efter epok går i graven. 


Åt också Salsiccia med senap.

Gick upp kl 5 efter en hyfsad natt. Men fortfarande besvär. Är det någon idé att äta medicin som inte riktigt hjälper? Jag sover nu i alla fall men med smärtlindringen fungerar det inte fullt ut. Jag ska tänka igenom det under helgen faktiskt. Min omgivning har höjt varningens finger och det uppskattar jag. Jag har ingen erfarenhet alls av medicin av den dignitet jag använder nu. 

-3 på morgonen. Det har kommit lite snö men inte särskilt mycket. En av mina annonser på Tradera har fått ett bud. Åkte till Lions loppis men hittade inget. Vidare till Pingstkyrkans loppis men det fanns inget intressant där heller. Åkte hem till familjen Debreceni och levererade Szalonna och träffade Erika helt kort. Tog en tur till Maxi och handlade lite. Struntade i Karlstad idag. Det blir nog mera lagom nästa helg med tanke på växternas etablering i akvariet. 

Fortsatt tankeverksamhet runt livet. Skriver och skriver men inte för bloggen just nu. Mest för mig själv. Tiden måste få gå nu.

Har haft panikångesttendenser hela dagen. Helt utmattad av att behöva motverka det.

TV-eftermiddag med längdskidor. Slappt.

Kväll med youtube och läsning.


Inga kommentarer: