måndag 17 juni 2024

Shopping

Jag slipade och spacklade på morgonen igen. Tvättade också. Sedan slappade jag i solen och badade i poolen. Läste Kierkegaards "Antingen eller, del 1". Trevlig läsning. Jag har bara ett foto att lägga upp idag och det är en bild på gårdagskvällens kvällsmat.


Körv mä senap.

Stefan och Mary kom och hämtade mig strax efter kl 15 och vi åkte ner till min favorit-outlet på Calle Apolo. Jag köpte ett par Levisbyxor och en skjorta. Stefan köpte en kostym, två par byxor och två kavajer. Mary köpte två klänningar. Vi var inne bra långe i affären och åkte sedan ut till La Zenia boulevard. Vi tog en varsin pizza på vägen dit först, 

Jag handlade inget på La Zenia. 

De körde sedan hem mig och jag var hemma kl 21. En lång dag bland folk men det var trevligt.

Nu blir det läsning tills ögonen går igen.

Inga kommentarer: