torsdag 27 juni 2024

Trött

Trött! Jobbat. 31 grader i skuggan. Lägger mig tidigt och läser.

Jag pratade med Felix igår. Tydligen har jag missförstått när han skulle komma hit. 


Jag var helt säker på att det var den 13 juli. Det visade sig vara den 11 juli istället.

Han och hans mamma var nere till hans lägenhet idag för första gången. Jag var avundsjuk. Jag ville också se den. Han tog med luftmadrass och lite saker så han kan sova första natten i lägenheten innan han åker ner till mig, natten mellan den 10 och 11 juli. Den 11 juli får han också reda på om han kommer in på Chalmers eller ej. Men det gör han... Hoppas jag också får antagningsbesked detta datum så vi kanske får fira att båda ska börja med universitetsstudier.
16:15 flyger han från Landvetter och landar i Alicante 19:45. Framme hos mig i lägenheten 22:20 ca.

Han behöver skaffa ett kylskåp att ha i lägenheten. Vi får väl köpa det och Tv och någon möbel så vi får ner allt i ett flyttlass från Kristinehamn.

Inga kommentarer: