måndag 6 december 2021

Sony A6000

18 grader kallt på morgonen. Hade jag inte varit så ivrig att hämta paket skulle jag inte ens startat den stackars bilen idag. Tyvärr måste jag starta den imorgon också eftersom jag ska till CSK på lungundersökning.

Idag kom den nya kameran. Begagnad men i väldigt fint skick.

Originalkartong.


Jag hann knappt hem med den innan jag packade upp.


Igår kväll beställde jag en kameraväska till den på Amazon. Den kom också idag. Det är otroligt vilka snabba leveranser de kan få till.


Väskan packad för transport i handbagaget och i ryggsäcken på dagsturer i Spanien.


Denna bild på ett kollegieblock är den första med den nya kameran.

Jag ser fram emot att utforska kameran i lugn och ro i Spanien på en parkbänk någonstans. En sådan här kamera har så mycket inställningsmöjligheter så det är som ett eget litet universum att undersöka. Jag har ställt in den nu så att den ska vara enkel att fotografera med i början. Sedan kanske jag ger mig på mer avancerade inställningar.

Inga kommentarer: