tisdag 13 december 2022

05:30

Började jobba 05:30 av misstag. Jag trodde klockan var 06:30.

Onlinemöten. Det är kallt i Sverige. -8 i Askersund på morgonen. Jag hade +15 på förmiddagen men sedan blev det varmare. Ändå molnigt. Ja, ja - Jag sitter vid en dator ändå men lunchen intog jag ute på min uteplats.


Dagens. Micromat från Aldi och en vedervärdig läskedryck men rolig att prova.


Efterrätt Kexchoklad med vit choklad.

Jag är inte bara "Stammis på ICA", jag är stammis på Carrefour också. Då får man sådana här erbjudanden.


Detta fick jag när jag handlade igår. 

Nota bene - Rabatten gäller mellan den 19 och 25 december. Det betyder att man måste hålla reda på kupongen tills dess. Är det något som intresserar en som erbjuds får man väl göra det. I detta fall tror jag jag köper en flaska vodka.

Det har varit varmt men blåsigt idag. Jag har knappt varit ute alls. Jag gick till soptunnan i kvällningen. Hjälpte en mäklare med två spekulanter att hitta en lägenhet på området. Nu är det jobba, läsa, sova för hela slanten denna vecka. Playen också. Och handla lite då och då.

Inga kommentarer: