måndag 12 december 2022

Arbetsdag i Spanien

Var igång tidigt. Redan före halv sju. Började gå igenom mailen som ackumulerats sedan två veckor tillbaka. Hade ett onlinemöte på förmiddagen och ett på eftermiddagen. Det går hur bra som helst.

Det har blivit några mail sedan sist också. Och ett par fakturor att attestera. Och ett par inbjudningar att skicka ut.


Till lunch tog jag en konserv. Linser med chorizo. Det var ok men jag köper den nog inte igen. 



Till efterrätt provade jag något jag köpte på Aldi igår. Jag vet ännu inte vad det var men det var ganska gott. Väldigt sött förstås. Lite som hård söt sockerkaka.

Möte med HaV på eftermiddagen och när klockan var 16 gick jag till Carrefour och handlade. Jag var tvungen att få röra på mig lite och en tur till Carrefour och tillbaka tar mer än en timmas promenad.

Sedan blev jag sittande vid playen och la mig kl 20:30 och läste. Jag börjar väl jobba runt kl 6 imorgon igen antar jag.

Inga kommentarer: