tisdag 27 december 2022

En tisdag igen

Jag sover så gott här när jag väl somnar. Tog en riktig lyxmorgon idag och låg och drog mig och lyckades t o m somna om lite och gick upp 9:30. 


Efter denna kvällsmat skulle det bli extra lätt att somna.


Sedan satt jag och mös en stund i mörkret innan jag la mig.

Jag har tänkt att vänta ut en väderförändring så jag med gott samvete och utan att det blir för varmt, ta en sväng nere på stan. Men det vackra vädret tycks hålla i sig så jag gav mig ner på stan på förmiddagen. Jag tog bussen ner och hem. Jag köpte två par byxor på en outlet.


Tre katter.


Folk badade.

Det blev varmt på stan och jag blev hungrig så jag åkte hem och åt en nachostallrik och la mig i solen resten av eftermiddagen. Felix och jag facetimade lite också.

Playen och läsning på kvällen.

Inga kommentarer: