torsdag 21 december 2023

Märklig dag

Ostsmörgås och bläckfisk denna frukost. Micke och Karin kom och hämtade mig kl 10 ca. Vi åkte till La Zenia boulevard och gick något varv. Jag köpte två hoodies. Därefter åkte vi till "The Bridge" i Punta Prima och jag och Micke tog varsin långkorv. 


Karin tog fish and chips. 

Sedan åkte vi in till stan till en outlet med kläder men jag hittade inget jag behövde. Sen hem igen. Slö eftermiddag i inglasningen. En konstig dag. Jag har varit ute och flängt mycket men ingenting har egentligen hänt.

Somnade till ett par gånger när jag satt och tittade på mina starar. Läste lite. Tvättade och hängde ut. Det har varit vackert väder men inte varmt. Isiga vindar. Imorgon ser jag fram emot en kaffe på fredagsmarknaden och folkbada lite. Jag ska med Micke och Karin och titta på ett hus efter lunch. Inget annat planerat. 

Inga kommentarer: